ماه عسل، چند وقت بعد از مراسم عروسي؟

مركز فروش روغن سوخته و كاربرد ان در ايران

ارزيابي صرفه جويي در انرژي و اتلاف روغن
روزي كه به عنوان
 روش بازيافت روغن سوخته براي عمليات حرارتي و خنك سازي
چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضي كنيم؟
دوراني كه زيربناي يك عمر زندگي‌ است
شما هم يكي مثل همه هستيد!
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

ماه عسل، چند وقت بعد از مراسم عروسي؟

ماه عسل، چند وقت بعد از مراسم عروسي؟
زماني كه مقصد سفر خود را مشخص كرديد، هماهنگ شدن با برنامه ها ديگر بستگي به خودتان دارد. زمان تعيين تاريخ سفر، سعي كنيد حداقل يك روز بين مراسم عروسي و شروع سفرتان فاصله بگذاريد. زوج هايي كه درست فرداي عروسيشان به سفر برنامه ريزي شده شان مي روند، معمولاً زماني كه به مقصد مي رسند بسيار خسته هستند. آنها همچنين تماس هاي بعد عروسي را هم در منزلشان از دست مي دهند. اگر مي توانيد، روز بعد از عروسي تان را استراحت كنيد و از كنار هم بودنتان لذت ببريد، و در كنار خانواده و فاميلتان حضور داشته باشيد.

مدت زماني كه مي توانيد از سر كار مرخصي بگيريد را مشخص كنيد
برنامه ريزي ماه عسل شما مقدار زيادي به مدت زمان مرخصي شما از سر كار، بستگي دارد. حتي اگر شما بتوانيد 3 هفته مرخصي بگيريد، ممكن است همسر شما بخواهد چند روزي قبل مراسم عروسي آزاد باشد تا بتواند به طور مناسبي به كارهايش برسد؛ شايد شما هم همين را بخواهيد. در مورد اين موضوع با همسرتان صحبت كنيد كه براي چه مدت ماه عسل خود را برنامه ريزي كنيد.

در مورد تطابق شرايطتان واقع گرا باشيد
يكي از قوانين مهم در برنامه ريزي ماه عسل اين است كه بيش از حد وسايل براي همراه بردن جمع نكنيد! اگر براي يك سفر هيجان انگيز و يا يك سفر با چندين توقف برنامه ريزي مي كنيد، سعي كنيد براي استراحت كردن زمان ايجاد كنيد. بهتر است اين كارها را در روزهاي اول ماه عسل انجام دهيد و نه در آخرين روزها! بسياري از زوج ها خسته كننده بودن كارهاي انباشته شده نزديك مراسم عروسي را ناديده مي گيرند. براي حداقل چند روزي آرامش و استراحت بعد از بازگشتتان برنامه ريزي كنيد و ورزش هاي خسته كننده را به بعدها محول كنيد.

براي پس‌انداز پول و جلوگيري از اشتباه‌، يك مشاور سفر انتخاب كنيد
شما فقط مي‌خواهيد كه براي ماه عسل خود برنامه‌ريزي كنيد، پس مطمئن شويد كه نقشه‌هاي‌تان درست‌اند. به‌ ندرت هزينه‌هاي يك مشاور سفر خوب ممكن است بيشتر از زماني شود كه همه كارها را خودتان انجام مي‌دهيد، اما اغلب اوقات مي‌تواند پول‌تان را پس انداز كند. آن‌ها در مورد كرايه و معاملاتي كه در اطراف‌شان اتفاق مي‌افتد اطلاعات كافي دارند.

آن‌ها مي‌دانند چطور قيمت‌هاي «عمده فروشي» ماه عسل خود را دريافت كنيد. مشاوران سفر اطلاعات تماس براي رفع مشكلات احتمالي كه ممكن است پيش بيايد را به شما داده و مكان‌هايي را كه بايد از رفتن به آن‌ها اجتناب كنيد و يا جاهايي‌كه در نوع خود بهترين هستند را مي‌شناسند.

آن‌ها در زماني كه شما احتياج به كمك داريد، به عنوان يك خريدار شخصي، حسابدار و گاهي حتي يك درمان‌گر عمل مي‌كنند.

شما مي‌توانيد به طور آنلاين اتاق رزرو كنيد، اما بندرت ممكن است صرفه‌جويي كرده باشيد.
در واقع وقتي بررسي مي‌كنيد، متوجه مي‌شويد كه معمولاً مجبور به پرداخت پول بيشتري شده‌ايد كه ظاهراً براي خدمات شخصي ارائه شده به شماست در حالي كه خدمات خاصي ارائه نشده‌اند.

مكاني را جهت اقامت در نظر بگيريد كه بتوانيد از پول‌تان بيشترين بهره را ببريد، اما به خاطر داشته باشيد كه جاهايي كه در نظر گرفته‌ايد با يكديگر يكسان نيستند.
متوجه خواهيد شد كه آن‌ها از اساسي‌ترين مسائل با يكديگر تفاوت دارند (مانند متراژ و داشتن حمام داغ) تا مسائلي از قبيل نوع غذا و مجلل بودن و ... فراموش نكنيد انتخاب با شماست و بدانيد كه هزينه‌هاي پنهان بسياري در سفر وجود دارد كه مشاور سفر درباره آن‌ها اطلاعات كافي دارد و مي‌تواند به شما توصيه كند كه پول‌تان را ذخيره كنيد و بهترين ماه عسل ممكن را به شما هديه دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.