در دوران نامزدي همسرتان را بشناسيد

مركز فروش روغن سوخته و كاربرد ان در ايران

ارزيابي صرفه جويي در انرژي و اتلاف روغن
روزي كه به عنوان
 روش بازيافت روغن سوخته براي عمليات حرارتي و خنك سازي
چطور خانواده ها را به ازدواج مان راضي كنيم؟
دوراني كه زيربناي يك عمر زندگي‌ است
شما هم يكي مثل همه هستيد!
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

در دوران نامزدي همسرتان را بشناسيد

باور كنيد رسيدن به اين خواسته‌ها نيازمند خواندن يك ورد جادويي نيست، بلكه كافي است در روزهاي نامزدي كمي دقيق‌تر به اطراف‌تان نگاه كنيد و با دقت بيشتري رفتار نامزدي كه كنارتان قدم برمي دارد را زير نظر بگيريد.

دوست داريد خوش مشرب و زود جوش باشد و در مهماني‌ها همه توجه‌ها را به خود جلب كند؟ آرزوي زندگي با شريكي خوش قول را داريد كه هميشه به وعده‌هايش عمل كند يا اينكه دوست داريد شما را غرق محبت كند و اين عشق را همه جا فرياد بزند؟ باور كنيد رسيدن به اين خواسته‌ها نيازمند خواندن يك ورد جادويي نيست، بلكه كافي است در روزهاي نامزدي كمي دقيق‌تر به اطراف‌تان نگاه كنيد و با دقت بيشتري رفتار نامزدي كه كنارتان قدم برمي دارد را زير نظر بگيريد.

پشت فرمان امتحانش كنيد
بهترين راه براي شناختن همسر آينده‌تان، زير نظر گرفتن ساده‌ترين رفتارهاي او در دوره نامزدي است. اگر مي‌خواهيد مطمئن شويد كه همسرتان در خانه مشترك‌تان صدايش را روي شما بلند نمي‌كند، چاره‌اي جز بررسي رفتارهايش در دوره نامزدي نداريد. مشاهده شيوه رانندگي او تا اندازه‌اي مي‌تواند شما را در پي بردن به شخصيت واقعي او ياري دهد. نامزدتان چراغ قرمز را رد مي‌كند؟ وقتي كسي با بي احتياطي جلويش ترمز كرد چطور با او برخورد مي‌كند؟ آيا هنگام رانندگي فحش مي‌دهد يا در اتوبان لايي مي‌كشد؟ اگر پاسخ شما به اغلب اين سوال‌ها مثبت است، قطعا نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه شريك آينده زندگي‌تان در زندگي مشترك‌مردي مبادي آداب باشد و حرمت‌ها را به سادگي نشكند.

شما نمي‌توانيد تنها با يك رفتار در مورد نامزدتان حكمي كلي صادر كنيد و او را به دسته خوب‌ها يا بدها برانيد. اگر نمي‌خواهيد بي‌گدار به آب بزنيد، از كنار رفتارهاي به ظاهر بي اهميت روزمره او آسان نگذريد. مرد آينده شما همان كسي است كه در خيابان، پشت ميز شام يا لحظه تلويزيون تماشا كردن، مي‌بينيد.

وقت شناس باشيد
وقتي نامزدتان حال خوشي ندارد يا هوشيار نيست، او را بر سر دو راهي تصميم‌گيري قرار ندهيد يا سؤالات حساس و كليدي را از او نپرسيد. مردي كه خواب آلوده است يا خسته از اداره برگشته ، ممكن است به سؤال‌هاي شما عجولانه پاسخ دهد و مراقب كلماتي كه انتخاب مي‌كند، نباشد. در چنين شرايطي عجيب نيست اگر يك پاسخ ساده او، سوء تفاهم بزرگي را ايجاد كند و دعوايي ميان شما راه بيندازد. اگر مشغول گرفتن تصميم‌هاي اساسي براي آينده مشترك‌تان هستيد، در شرايطي كه هر دو آرامش و هوشياري لازم را داريد سراغ اين بحث‌ها برويد.

اگر به‌خاطر موضوعي از او رنجيده‌ايد يا در مورد يكي از رفتارهايش شك كرده‌ايد، پشت ترافيك در مورد اين موضوع حساس نظرش را نپرسيد. مردها وقتي حواس‌شان جاي ديگري است يا نگران يك موضوع مهم هستند، نمي‌توانند پاسخي سنجيده و واقعي به حرف‌هاي شما بدهند.

همان كسي را پيدا كنيد كه آرزو داريد
پيش از آنكه بله را بگوييد، چشم‌هاي‌تان را باز كنيد و از گوش‌هاي‌تان كمك بگيريد. شريك آينده زندگي شما همان مردي است كه در روزهاي نامزدي مقابل‌تان مي‌نشيند. اگر او در دوران عقد جمله‌هاي عاشقانه را از شما دريغ مي‌كند، نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه بعد از ازدواج به همسري عاشق پيشه تبديل شود. يادتان نرود كه همه مردها مثل هم نيستند و به يك شيوه رفتار نمي‌كنند. بعضي‌ها بيشتر اهل ابراز احساس هستند و بعضي‌ها سخت‌تر احساسات‌شان را نشان مي‌دهند. پس اگر اين موضوع براي‌تان اهميت دارد، قبل از ازدواج به اين اولويت توجه كنيد تا بعدا از انتخاب‌تان پشيمان نشويد.

نمي گوييم مردي كه احساساتش را به زبان نمي‌آورد، به شما علاقه‌اي ندارد اما نبايد فراموش كنيد كه آدم‌ها سبك‌هاي متفاوتي را براي نشان دادن احساسات‌شان انتخاب مي‌كنند و اگر شما مردي درون‌گرا و مغرور كه مي‌ترسد كسي از ذهن و احساساتش سر در بياورد را انتخاب كرده‌ايد، ديگر نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد در حضور ديگران شما را در كلمات محبت آميز غرق كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.